تبلیغات در گوگل چیست؟ آموزش انواع تبلیغات در گوگل با Google ADS

تبلیغات در گوگل چیست؟ آموزش انواع تبلیغات در گوگل با Google ADS

تبلیغات در گوگل چیست؟ آموزش انواع تبلیغات در گوگل با Google ADS

استفاده از گوگل ادز و تبلیغات در گوگل (که قبلاً به عنوان Google Adwords شناخته می شد) ممکن است سودآورترین تصمیمی باشد که برای کسب و کار خود می گیرید. نحوه استفاده موثر آن را امروز از وب جوان بیاموزید.

روزانه در گوگل توسط مردم 3.5 میلیارد سرچ انجام میشود. هر جستجو فرصت هایی را برای شما فراهم می کند تا نام تجاری خود را در معرض دید کاربران بیشتری قرار دهید. گوگل ادز به شما این امکان را می دهد که هنگام جستجو کلمات کلیدی مرتبط ، محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنید. اگر این کار به درستی انجام شود ، می تواند منجر به افزایش فوق العاده فروش شود.

بیایید نگاهی دقیق تر بیندازیم که تبلیغات گوگل چیست ، چگونه کار می کند تا بتوانید از آن برای راه اندازی کسب و کار خودتان به نفع احسنت استفاده کنید.

Google Ads یک پلتفرم تبلیغاتی آنلاین پولی است که توسط Google ارائه می شود. نام این پلتفرم ابتدا گوگل ادوردز (Google Adwords) بوده است که در سال 2018 میلادی به نام گوگل ادز تغییر یافت.

روش کار اساساً یکسان است و وقتی کاربران یک کلمه کلیدی را جستجو می کنند ، نتایج جستجوی خود را در صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) دریافت می کنند. این نتایج می تواند شامل تبلیغات پولی باشد که آن کلمه کلیدی را هدف قرار داده است. همه تبلیغات در بالای SERP قرار میگیرند؛ آنها همچنین تقریباً مشابه نتایج جستجوی ارگانیک هستند ، به جز “تبلیغات” برجسته در بالای پست.

این کار برای تبلیغ کننده خوب است زیرا اولین نتایج در Google معمولاً قریب به اتفاق ترافیک جستجو را به خود اختصاص می دهد.

با این حال ، خرید تبلیغات در گوگل لزوماً رتبه اول را تضمین نمی کند. به هر حال ، احتمالاً بسیاری از بازاریابان دیگر برای یک کلمه کلیدی مشابه از طریق گوگل ادز رقابت می کنند.

مدت زمان تخمینی مطالعه: 15 دقیقه

نحوه کار Google Ads

گوگل ادز تحت مدل پرداخت به ازای کلیک (PPC) عمل می کند. این بدان معناست که بازاریابان یک کلمه کلیدی خاص را در Google هدف قرار می دهند و برای کلمه کلیدی پیشنهاد می دهند .

پیشنهادات شما “حداکثر پیشنهادات” است – یا به عبارتی دیگر مبلغی که مایل به پرداخت هزینه برای یک تبلیغ هستید بیشترین مبلغ خواهد بود. به عنوان مثال ، اگر حداکثر پیشنهاد شما 4 دلار باشد و Google تعیین کند که هزینه هر کلیک شما 2 دلار است ، آن محل تبلیغ را دریافت می کنید! اگر آنها تشخیص دهند که این مبلغ بیش از 4 دلار است ، شما محل آگهی را دریافت نمی کنید.

از طرف دیگر ، می توانید حداکثر بودجه روزانه را برای تبلیغ خود تعیین کنید. شما هرگز بیش از مبلغ مشخصی برای یک تبلیغ در روز هزینه نمی کنید و به شما کمک می کند تا درک بهتری از میزان بودجه لازم برای کمپین تبلیغاتی دیجیتال خود داشته باشید.

بازاریابان سه پیشنهاد برای پیشنهادات خود دارند:

1- هزینه به ازای کلیک (CPC): وقتی کاربر روی تبلیغ شما کلیک می کند چقدر هزینه می کنید؟

2- هزینه درهزار (CPM): چقدر به ازای 1000 ویو تبلیغ پرداخت می کنید؟

3- هزینه برای هر مشارکت (CPE): وقتی کاربر کار خاصی را در تبلیغ شما انجام می دهد (برای ثبت نام در لیست ، تماشای ویدیو و غیره) چقدر هزینه می پردازید؟

پس از این مراحل گوگل مبلغ پیشنهادی را می گیرد و آن را با ارزیابی تبلیغ شما به نام نمره کیفیت جفت می کند. به نقل از گوگل: “نمره کیفیت (Quality Score) برآوردی از کیفیت تبلیغات ، کلمات کلیدی و صفحات فرود است. (نمره بین 1 تا 10 است . هرچه امتیاز شما بالاتر باشد رتبه شما بهتر است و هزینه کمتری برای تبدیل هزینه خواهید کرد).

نمره کیفیت شما همراه با مبلغ پیشنهادی شما رتبه آگهی شما را ایجاد می کند : موقعیتی که تبلیغ شما در صفحه نتایج جستجو ظاهر می شود و هنگامی که کاربر تبلیغ را می بیند و روی آن کلیک می کند ، بازاریاب هزینه کمی را برای آن کلیک می پردازد (بنابراین این قسمت پرداخت به ازای هر کلیک میشود). هرچه کاربران بیشتری روی تبلیغات یک بازاریاب کلیک کنند ، به احتمال زیاد اهداف تبلیغات را محقق می کنند.

اکنون که می دانید تبلیغات گوگل چگونه کار می کند ، اجازه دهید نگاهی به انواع مختلف تبلیغات Google که می توانید برای کمپین خود استفاده کنید ، بیندازیم.

تبلیغات در گوگل چیست؟ آموزش انواع تبلیغات در گوگل با Google ADS | وب جوان

انواع تبلیغات در گوگل

کمپین جستجو (Search campaign)

تبلیغات کمپین جستجو به عنوان یک تبلیغ متنی در صفحه نتایج کلمه کلیدی نشان داده می شود.

به عنوان مثال ، در اینجا تبلیغات کمپین جستجو برای کلمه کلیدی “لپ تاپ” آمده است:

تبلیغات در گوگل | کمپین تبلیغاتی جسنجو گوگل | وب جوان

اینها تبلیغاتی هستند که احتمالاً بیشتر با آنها آشنا هستید. آنها در صفحه نتایج جستجو با علامت سیاه “Ad” در کنار URL ظاهر می شوند. همانطور که می بینید ، تبلیغات مبتنی بر متن تنها نوع تبلیغات در شبکه جستجو نیستند. همچنین شما می توانید تبلیغات خود را در Google Shopping نیز نشان دهید.

بیشتر بخوانید : تبلیغات دیجیتال چیست ؟

کمپین خرید (Shopping campaign)

یک کمپین خرید به شما امکان می دهد محصولات خود را به شکل بصری بسیار بیشتری تبلیغ کنید. اگر محصول فیزیکی دارید ، تبلیغات Google Shopping می تواند با نمایش مستقیم محصول شما به مشتریان ، امتیازات لازم را کسب کند. این تبلیغات می توانند به عنوان تصویر در صفحه نتایج جستجو ظاهر شوند:

تبلیغات در گوکل | کمپین تبلیغاتی خرید از گوگل ادز | وب جوان

کمپین نمایش (Display campaign)

شبکه نمایش از شرکای بزرگ وب سایت گوگل برای نمایش تبلیغات شما در وب سایت های مختلف در سراسر اینترنت استفاده می کند و انواع مختلفی از ظاهر آنها وجود دارد. اول ، آگهی شما می تواند در وب سایت های شخص ثالث ظاهر شود.

همچنین می توانید یک آگهی ویدیویی را به عنوان پیش نمایش قبل از ویدیوهای YouTube نشان دهید.

تبلیغات در گوکل | کمپین تبلیغاتی نمایشی در یوتیوب | وب جوان

Google با بیش از دو میلیون وب سایت مشارکت می کند و بیش از 90 درصد از کل کاربران اینترنت را جذب می کند تا اطمینان حاصل شود که تبلیغ شما تا حد ممکن در برابر بیشترین چشم ها قرار می گیرد. خود تبلیغات نیز از نظر سبک قابل انعطاف هستند. تبلیغ شما می تواند gif ، متن ، ویدیو یا تصویر باشد.

با این حال ، آنها بدون نقص باشند. ممکن است تبلیغات شما در وب سایت هایی که نمی خواهید یا در جلوی ویدئوهایی که نمی خواهید مارک شما با آنها مرتبط باشد ظاهر شود. این در چند سال گذشته به مراتب بیشتر از YouTube مشهود بوده است.

اگر دقت کنید که تبلیغات خود را در کجا قرار می دهید ، شبکه نمایش می تواند مکانی عالی برای به دست آوردن امتیازات باشد.

کمپین ویدیویی (Video campaign)

شاید با خودتان می گویید که ما این بخش را در بالا توضیح دادیم پس چرا دوباره به سراغش می رویم؟ پاسخش این است : گوگل به جای تبلیغات گسترده تر در شبکه نمایش ، گزینه انتخاب تبلیغات ویدیویی را به طور خاص ارائه می دهد.

اگر ایده تبلیغات ویدیویی فوق العاده ای دارید که می خواهید آن را آزمایش کنید ، این کمپین برای شما ایده آل است.

تبلیغات کمپین ویدئویی دارای اشکال مختلف است. آگهی های ویدئویی قابل رد شدن مانند تبلیغ پایین وجود دارد. تبلیغات غیرقابل استفاده ای مانند این وجود دارد:

تبلیغات در گوکل | تبلیغات در یوتیوب | وب جوان

و تبلیغاتی هم بصورت بنر شکل وجود دارد که میتوانید در تصویر زیر ببینید:

تبلیغات در گوکل | تبلیغات در یوتیوب | وب جوان

کمپین برنامه (App campaign)

مانند تبلیغات ویدیویی ، تبلیغات برنامه نیز در شبکه نمایش گنجانده شده است اما می تواند برای کمپین های هدفمند استفاده شود.

برای این کار ، شما برای هر تبلیغ برنامه ای را طراحی نمی کنید. در عوض ، آنها (کمپین) متن و دارایی شما مانند عکس ها را می گیرند و تبلیغ را برای شما ارائه می دهند. این الگوریتم ترکیب دارایی های مختلف را آزمایش می کند و از ترکیبی استفاده می کند که بیشترین عملکرد را داشته باشد.

حالا که با انواع اگهی ها و کمپین ها آشناییت نسبی پیدا کردید بیاید به سراغ هزینه ها برویم.

هزینه تبلیغات گوگل (Google advertising cost)

متوسط ​​هزینه هر کلیک در ایالات متحده معمولاً بین 1 تا 2 دلار است. با این حال ، هزینه تبلیغ گوگل شما بر اساس عوامل مختلفی محاسبه می شود .این عوامل شامل کیفیت وب سایت شما و میزان پیشنهاد شما است. بنابراین هزینه از آگهی به آگهی دیگر متفاوت است.

برای درک میزان هزینه تبلیغات گوگل برای کسب و کار شما ، ابتدا باید سیستم حراج تبلیغات را بشناسید. وقتی کاربر کلمه کلیدی مورد نظر خود را جستجو می کند ، Google به طور خودکار وارد حالت حراج می شود و رتبه تبلیغات شما را با رتبه بندی بازاریابی دیگر که آن کلمه کلیدی را مورد هدف قرار می دهد مقایسه می کند. اگر فکر می کنید بودجه تبلیغات بزرگ با حداکثر پیشنهادات زیاد خوب رتبه بندی شده است ، دوباره فکر کنید. سیستم حراج آگهی و رتبه بندی تبلیغات گوگل وب سایت هایی را ترجیح می دهد که بیشترین امتیاز را نسبت به وب سایت های پایین به کاربران می دهند. بنابراین ممکن است ببینید CPC (هزینه هر کلیک در تبلیغات گوگل) شما بسیار کمتر از یک شرکت بزرگ با بودجه تبلیغاتی بزرگ است فقط به این دلیل که تبلیغات شما کیفیت بهتری داشت.

تبلیغات در گوگل چیست؟ آموزش انواع تبلیغات در گوگل با Google ADS | وب جوان

روش های تبلیغات در گوگل

نحوه تبلیغات در گوگل با روش آسان

اگر این اولین بار است که تبلیغ می کنید ، یک فرایند بسیار دستی را خواهید داشت که به شما کمک می کند تبلیغ Google خود را به راحتی تنظیم کنید. برای تبلیغات در گوگل ، ابتدا باید یک حساب Google برای نام تجاری یا کسب و کار خود داشته باشید. هنگامی که حساب خود را راه اندازی کردید ، آماده تبلیغات در Google هستید.

مرحله اول : هدف برتر (برنده) را مشخص کنید

ابتدا به صفحه اصلی Google Ads بروید. از آنجا ، روی دکمه Start Now در وسط صفحه یا گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.

اگر وارد داشبورد خود شدید ، روی + New Campaign کلیک کنید.

سپس باید هدف کمپین خود را انتخاب کنید. انتخاب این هدف به Google امکان می دهد نوع مخاطبی را که می خواهید هدف قرار دهید و همچنین نحوه دریافت پول پیشنهادی شما را بشناسد.

اهداف مختلفی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. هنگامی که این کار را انجام می دهید ، به ارائه نوع مناسب تبلیغات برای شما کمک می کند.

مرحله دوم : نام کسب و کار و کلمات کلیدی خود را انتخاب کنید

هنگامی که اهداف خود را انتخاب کردید ، روی Next کلیک کنید. در صفحه بعد ، باید یک نام تجاری ارائه دهید.

پس از افزودن نام کسب و کار خود روی Next کلیک کنید. اکنون می توانید نشانی اینترنتی را به جایی که کاربران پس از کلیک روی آگهی شما می روند اضافه کنید.

در صفحه بعد ، می توانید موضوعات کلید واژه ای را انتخاب کنید که با تبلیغ و مارک شما مطابقت داشته باشد.

مرحله سوم : مخاطبان مورد نظر خود را انتخاب کنید

در صفحه بعد ، می توانید انتخاب کنید که کجا می خواهید تبلیغ خود را هدف قرار دهید. این می تواند نزدیک آدرس خاصی مانند ویترین یا مکان فیزیکی باشد. یا می تواند مناطق وسیع تر ، شهرها یا کدپستی باشد.

منطقه ای را که می خواهید هدف قرار دهید انتخاب کنید. پس از انجام این کار ، روی Next کلیک کنید.

مرحله چهارم : یک تبلیغ فوق العاده ایجاد کنید

حالا نوبت بخش سرگرم کننده ماجراست یعنی ایجاد تبلیغات واقعی برای خودتان

در این بخش ، می توانید عنوان آگهی و همچنین توضیحات را ایجاد کنید. با جعبه پیش نمایش تبلیغات در سمت راست ، همه چیز به راحتی دردسترس شماست. Google همچنین راهنمایی های مفید و نمونه آگهی هایی را برای شما ارائه می دهد تا نوشتن آگهی خود را سریع شروع کنید.

در مورد نوشتن یک کپی تبلیغاتی عالی تنها یک چیز باید بدانید: مخاطبان خود را بشناسید.

هیچ راز یا ترفند دیگری برای نوشتن نسخه جذاب وجود ندارد. وقتی بازار هدف خود را بشناسید و بدانید دقیقاً نقاط ضعف آنها چیست ، می توانید محتوایی ایجاد کنید که سریعتر از آنچه که فکرش را بکنید کلیک دریافت کنید.

بیشتر بخوانید : کمپین سئو چیست ؟

مرحله پنجم : صورتحساب خود را تنظیم کنید

این قسمت ساده است. تمام اطلاعات صورتحساب خود و همچنین هر کد تبلیغاتی که ممکن است برای تخفیف داشته باشید را وارد کنید.

سپس بر روی ارسال (Submit) کلیک کنید.

کار تمام است؛ شما به تازگی اولین تبلیغ Google خود را ایجاد کرده اید.

بیشتر بخوانید : نحوه کار با گوگل ادوردز یا گوگل ادز

تبلیغات در گوگل چیست؟ آموزش انواع تبلیغات در گوگل با Google ADS | وب جوان

نحوه تبلیغات پیشرفته در گوگل

این روش فرض می کند که قبلاً اطلاعات پرداخت خود را در Google Ads وارد کرده اید. اگر هنوز این کار را نکرده اید ، به داشبورد Google Ads خود بروید ، سپس روی Tools & Settings کلیک کنید. در قسمت صورتحساب روی تنظیمات کلیک کنید. در آنجا می توانید اطلاعات پرداخت خود را تنظیم کنید.

مرحله اول : اهداف خود را مشخص کنید

ابتدا به صفحه اصلی Google Ads بروید. از آنجا ، روی دکمه Start Now در وسط صفحه یا گوشه بالا سمت راست کلیک کنید. اگر به داشبورد خود رفتید ، روی + New Campaign کلیک کنید. سپس هدف کمپین خود را انتخاب کنید.

با انتخاب هدف ، پنجره ای ظاهر می شود که در آن نوع کمپین خود را انتخاب می کنید. گزینه ها عبارتند از:

جستجو کردن (Search)

نمایش دادن (Display)

خرید کردن (Shopping)

ویدیو (Video)

هوشمند (Smart)

کشف (Discovery)

از اینجا به بعد ، بسته به نوع کمپینی که انتخاب می کنید ، مسیرها تغییر می کند. اگرچه مراحل گسترده همان است. نوع کمپین خود را انتخاب کنید ، اطلاعات خاصی را که Google برای آن نوع درخواست می کند وارد کنید ، سپس روی ادامه کلیک کنید.

مرحله دوم : هدف و بودجه خود را انتخاب کنید

در اینجا می توانید شبکه هایی را که می خواهید تبلیغ شما نمایش داده شود انتخاب کنید.

و می توانید مکان ، زبانها و مخاطبان خاصی را که تبلیغ شما در آن ظاهر می شود انتخاب کنید.

طبیعی است که فکر کنید هرچه شعاع شما بزرگتر باشد ، کسب و کار بیشتری خواهید داشت – اما ممکن است اینطور نباشد. در حقیقت ، هرچه افراد مورد هدف شما واضح تر و مشخص تر باشند تعداد بیشتری از آن هارا به مشتری خود تبدیل خواهید کرد. شاید کمی متناقض باشد ، ولی در اینجا هرچقدر تورتان کوچک تر باشد ماهی بیشتری صید میکنید.

اگر کسب و کار شما عمدتا در یک شهر مستقر است ، هدف گذاری کوچکتر منطقی است. مانند این که در شیراز محصولات فیزیکی یا خرده فروشی ارائه می دهید ، احتمالاً نمی خواهید تبریز را در هدف خود قرار دهید و سعیتان این است شهرستان های همجوار را بیشتر زیرنظر بگیرید.

در بخش بعدی ، می توانید پیشنهادات و بودجه واقعی را برای کمپین تبلیغاتی خود در نظر بگیرید.

بودجه مورد نظر خود و همچنین نوع مناقصه ای را که می خواهید هدف گذاری کنید وارد کنید.

در قسمت آخر ، می توانید برنامه های افزودنی تبلیغات را درج کنید. اینها کپی های اضافی هستند که می توانید بر تبلیغ خود اضافه کنید تا حتی بهتر شود.

پس از اتمام کار با این صفحه ، روی ذخیره و ادامه کلیک کنید.

مرحله سوم : گروه تبلیغات را تنظیم کنید

گروه تبلیغاتی گروهی از تبلیغات است که ممکن است دارای موضوعات و هدف یکسانی باشند. به عنوان مثال ، ممکن است تبلیغات متعددی برای کفش های دویدن و تمرینات مسابقه داشته باشید. در این صورت ممکن است بخواهید یک گروه تبلیغاتی برای “اجرا” ایجاد کنید.

کلمات کلیدی خود را اضافه کنید یا آدرس وب سایت خود را وارد کنید تا Google آنها را برای شما ارائه دهد. هنگامی که کلمات کلیدی مورد نظر خود را برای این گروه تبلیغاتی اضافه کردید ، روی ذخیره و ادامه در پایین کلیک کنید.

بیشتر بخوانید : کمپین تبلیغاتی چیست ؟

مرحله چهارم : تبلیغ خودتان را بسازید

حالا زمان آن رسیده تا تبلیغ خود را ایجاد کنید؛ شما در این بخش ، می توانید عنوان آگهی و همچنین توضیحات را ایجاد کنید. با جعبه پیش نمایش تبلیغات در سمت راست ، کارتان را به راحتی پیش ببرید. در آنجا می توانید پیش نمایش تبلیغات خود را در تلفن همراه ، رایانه رومیزی و تبلیغات نمایشی مشاهده کنید.

هنگامی که آگهی خود را ایجاد کردید ، اگر می خواهید آگهی دیگری به گروه تبلیغات خود اضافه کنید ، روی انجام و ایجاد آگهی بعدی کلیک کنید. در غیر اینصورت بر روی Done کلیک کنید.

مرحله پنجم : مرور کنید و سپس انتشار دهید

در صفحه بعدی ، کمپین تبلیغاتی خود را مرور کنید. اطمینان حاصل کنید که همه و همه مسائل برطرف شده است. هنگامی که همه چیز خوب به نظر می رسد ، روی انتشار کلیک کنید. تمام شد! شما به تازگی یک کمپین تبلیغاتی در Google ایجاد کرده اید!

نحوه پیگیری تبلیغات Google خود با Google Analytics

نقل قولی از Adam Savage of Mythbusters وجود دارد که در اینجا از آن بهر میگیریم :

تنها تفاوت بین گمراهی و علم در نوشتن آن است. همین امر در مورد بازاریابی نیز صدق می کند. اگر کمپین تبلیغاتی Google خود را ردیابی و تجزیه و تحلیل نمی کنید ، در این صورت سود بسیار کمی از آن خواهید برد.

بیشتر بخوانید : بازارایابی دیجیتال چیست ؟

با تجزیه و تحلیل داده های خود ، می توانید ترفندهایی را که باید در کمپین های آینده خود ایجاد کنید ، برای موفقیت بیشتر آنها بیاموزید و از آن ها به نفع احسنت استفاده کنید. برای انجام این کار ، باید Google Ads خود را با Google Analytics پیوند دهید.

این مراحل را دنبال کنید تا این دو سرویس را به یکدیگر پیوند دهید:

1- به حساب Google Ads خود بروید.

2- روی منوی Tools کلیک کنید.

3- در قسمت Setup ، حسابهای پیوندی (Linked accounts) را کلیک کنید.

4- روی جزئیات (Details) در Google Analytics کلیک کنید.

5- اکنون می توانید وب سایت های Google Analytics را که می توانید به آنها دسترسی داشته باشید مشاهده کنید. روی تنظیم پیوند در وب سایتی که می خواهید به Google Ads پیوند دهید ، کلیک کنید.

6- از اینجا ، می توانید نمای Google Analytics وب سایت خود را پیوند دهید.

7- کلیک کنید تا SAVE شود.

اکنون می توانید معیارهای مهم مانند هزینه ها را مشاهده کرده و داده های Google Ad خود را در Analytics کلیک کنید. این امر برای تعیین تعدیل کمپین های آینده و اندازه گیری موفقیت کمپین های فعلی شما بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید : آموزش کار با گوگل آنالیتیکس

صفحه فرود خود را بهینه کنید

صفحه فرود شما جایی است که کاربران پس از کلیک روی تبلیغ شما می روند. بنابراین ، این یکی از مهمترین بخشهای تجربه مشتری احتمالی شما است.

شما می خواهید صفحات فرودتان دارای یک فراخوان واضح و دعوت کننده برای اقدام باشند ، در حالی که کل صفحه قابل اسکن است. این یعنی که هیچ بلوک بزرگی از متن و یک هدف واضح وجود ندارد.

اگر میخواهید بازدیدکنندگان برای خبرنامه شما ثبت نام کنند مطمئن شوید که جعبه ثبت نام در جلو و وسط قرار دارد تا کاربران راحت تر با آن ارتباط برقرار کنند.

یکی از راهکار هایی که برای فروش بیشتر توصیه میشود ؛ توصیف از محصول و ایجاد لینک های متعدد برای صفحه هدف از آن محصول یا خدمات است.

سوالات متداول درباره تبلیغات در گوگل

هزینه تبلیغات در گوگل چقدر است؟

تبلیغات در گوگل بسته به کلمات کلیدی است که انتخاب می‌کنید و قیمت تبلیغات در گوگل نیز وابسته به آن است. تبلیغات در گوگل بر اساس بودجه شما و رقیبانتان متفاوت است و قبل از هرگونه تبلیغات باید تمام مبالغی را که سایر رقبای شما در آن کلمه را داشتند، بررسی نمایید و طبق آن مبلغ پیشنهادی خود را ذکر کنید.

تبلیغات در صفحه اول گوگل در سئو سایت تاثیر دارد؟

بی شک تبلیغات در گوگل بدون تاثیر بروی روند سئو و بهینه سازی سایت شما نیست و می‌تواند تاثیر مناسبی را برای سایت شما به ارمغان بیاورد.

تبلیغات در گوگل به صورت رایگان امکان پذیر است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر!

انواع تبلیغات در گوگل به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

تبلیغات در گوگل انواع مختلفی دارد، از دیداری تا شنوایی، کمپین های ویدیویی در یوتیوب تا تبلیغات متنی در صفحه اول گوگل!

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در وب جوان


دسته بندی


آخرین مطالب وب جوان


برچسب ها