تکنیک های جدید سئو در سال 2021

تکنیک های جدید سئو در سال 2021

تکنیک های جدید سئو در سال 2021

تکنیک های جدید سئو هر سال در حال تغییر است و برای سئو و بهینه سازی سایت باید تکنیک سئو خود را هربار بروزرسانی کنید.

تکنیک ها مختلفی برای سئو سایت وجود دارد که برای هر متخصص سئویی میتواند جذاب باشد.

وقتی شما از این تاکتیک ها استفاده میکنید در ابتدا ممکن است در کلمات کلیدی رتبه و جایگاه مناسبی کسب کنید ولی در ادامه راه با آپدیت ربات های متعدد گوگل احتمالا جایگاهی که کسب کرده اید را از دست خواهید داد . برای رفع این مشکل باید آینده نگری کنید.سعی کنید برای این آپدیت ها از پیش آماده باشید.البته گوگل هم غافلگیرانه عمل نمیکند و از قبل تر اطلاعاتی از این آپدیت هارا به بیرون درز میدهد.

بیشتر بخوانید : سئو چیست ؟ بهینه سازی سایت چیست ؟

با این مقاله از وب جوان همراه باشید و با 21 تکنیک جدید سئو در سال 2021 آشنا شوید :

تکنیک های سئو و بهینه سازی سایت در سال 2021 | سئو فاوآیکون ها | وب جوان

1.بهینه سازی فاوآیکون (Favicon)

فاوآیکون همان لوگوی برند کوچک کنار تب مرورگر است که شما باید آن را بهینه کنید.

در این مورد در سال 2020 زیاد صحبتی به عمل نیامده است. گوگل فاوآیکون ها را در نتایج جستجوی تلفن همراه ، موارد دلخواهش نمایش می دهد و اگر کنتراست بالایی داشته باشند ، در صورت قابل مشاهده یا غیر قابل مشاهده بودن ، می توانند بر میزان کلیک شما تأثیر بگذارند.

داشتن یک فاوآیکون خوب می تواند چند درصد تفاوت ایجاد کند ، اما اگر بتوانید آن را درست بهینه سازی کنید ، تفاوت هایی را ایجاد می کند.

تکنیک های سئو و بهینه سازی سایت در سال 2021 | سئو ریز آدرس ها | وب جوان

2.سئو ریز آدرس ها (تکه نان ها)

این آدرس های کوچک به کاربران می گوید که در کجای صفحه شما هستند و به موتورهای جستجو گر هم کمک میکند که با ساختار سایت شما بیشتر آشنا شوند.

در حالی که ما موارد دلخواه خود را شروع به سئو میکنیم ، بیایید نگاهی به بهینه سازی تکه نان ها  یا ریز ادرس ها بیاندازیم. گوگل تکه نان ها (آرد سوخاری) را در نتایج جستجوی دسکتاپ و موبایل نمایش می دهد. این صفحه ها می توانند ریز آدرس هایی غنی از کلمات کلیدی باشند که می تواند بر میزان کلیک شما تأثیر بگذارند. حالا گوگل این ریز آدرس ها (تکه نان ها) را از بسیاری از نقاط دریافت می کند. این ریز آدرس ها میتوانند شامل آدرس اینترنتی شما ، نشانه گذاری طرح شما در صفحه سایتتان باشد.

کاری که می خواهید انجام دهید این است که مطمئن شوید که گوگل ریز آدرسی را که می خواهید نمایش دهد ، با استفاده از کلمات کلیدی مورد نظر شما نمایش بدهد. بهترین راه برای انجام این کار این است که اطمینان حاصل کنید که در واقع ریز آدرس ها با پیوندهایی که در صفحه خود دارید از نشانه گذاری طرح استفاده کنند که در حالت نرمال ، با ساختار URL شما تطابق دارند. اما این کار همیشه ضروری نیست اما یک روش عالی برای بهینه سازی سایت است.

تکنیک های سئو و بهینه سازی سایت در سال 2021 | سئو متا توضیحات | وب جوان

3.سئو توضیحات متا (Meta Descriptions)

با وجود این که این سئو یک سئوی قدیمی است اما تحقیقات اخیر نشان دهنده این است که 30 درصد از وب سایت ها حتی از توضیحات متا هم استفاده نمیکنند.(تگ توضیحات متا خلاصه ای از محتوای سایت شما است که از دید کاربران پنهان است و برای موتورهای جستجوگر تعبیه شده اند).در 70 درصد مواقع ، گوگل توضیحات متا را بازنویسی می کند ، معمولاً به این دلیل که از کلمات کلیدی مورد استفاده کاربر استفاده نمی شود. اما اگر یک متا توضیحات خوب بنویسیم ، می تواند کاربران را مجبور به کلیک کند ، و این به معنای استفاده از توصیف های غنی از کلمات کلیدی است که مردم به شدت دنبال آن هستند ، بنابراین وقتی گوگل از متا توضیحات شما استفاده می کند و این کلیک ها را تشویق می کند.(درواقع برای شما مانند یک بازاریاب عمل میکند).

تکنیک های سئو و بهینه سازی سایت در سال 2021 | سئو دیگ بخار | وب جوان

4.سئو دیگ بخار (تکرار بدیهیات)

قسمتهایی از برچسب عنوان شما هستند که هر بار تکرار می شوند.برای مثال در اینجا برند وب جوان در انتهای هر عنوان برچسبی قرار داده است.

اگر میخواهید عناوین شما منحصر به فرد و با ارزش باشند ، با دیگ بخار خود را آزمایش کنید و ببینید آیا حذف برچسب عناوین در واقع رتبه شما را افزایش می دهد یا خیر.

بعضی اوقات شما به این سئو نیاز دارید و گاهی اوقات هم نیاز ندارید اما بهتر است آن را آزمایش کنید تا متوجه آن شوید.

بیشتر بخوانید : بهبود رتبه سایت در الکسا

تکنیک های سئو و بهینه سازی سایت در سال 2021 | سوالات پر تکرار یا FAQ | وب جوان

5.سئو سوالات متداول و الگوی پرسش (FAQ and how-to schema)

این صفحه یکی از مهمترین بخش ها برای سایت های بیزینسی طور است.این صفحه به شما کمک میکند که برای پاسخ دهی به نظرات و سوالات کاربران کار راحتی داشته باشید و شما با طرح لیستی از سوالات رایج و پاسخ به آن ها در آن صفحه خود به کاربران خود از قبل پاسخ سوالاتی که ممکن است برایشان پیش بیاید را میدهید.این کار باعث بالا رفتن نرخ کلیک سایت شما هم خواهد شد.با تمرکز براین بخش شما صرفه جویی فوق العاده ای در زمان خود کرده اید.

تکنیک های سئو و بهینه سازی سایت در سال 2021 | به روز رسانی مطالب و تاثیر آن در سئو | وب جوان

6.محتوای برتر را دوباره راه اندازی کنید

ششمین مورد از تکنیک های سئو ، بروز رسانی محتوای وب سایت خود است.

محتوا پس از چند سال می تواند قدیمی بشود و دیگر آن کاربرد همیشگیش را نداشته باشد بنابراین محتوایتان را دوباره راه اندازی کنید. شما یک وبلاگ دارید ، آن را راه اندازی می کنید و در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارید. بیشتر مردم بعد از گذشت مدتی آن را فراموش می کنند.کار که شما باید انجام دهید این است که به عقب برگردید ، زمانش هم محدودیتی ندارد ؛ دو تا پنج سال یا حتی 10 سال گذشته ، به محتواهای برتر خود نگاه کنید ، و اگر می خواهید بفهمید که آیا با به روزرسانی آن ، می توانید دوباره آن راه اندازی کنید یا خیر باید آن را در همان URL نگه دارید. در برخی موارد ، فقط با راه اندازی مجدد برخی از محتوای قدیمی خود با برخی از به روز رسانی ها می توانید 500 تا 1000 درصد از این کار سود ببرید.

بیشتر بخوانید : تولید محتوا چیست و چگونه تولید محتوا کنیم ؟

تکنیک های سئو و بهینه سازی سایت در سال 2021 | افزایش لینک سازی داخلی سایت | وب جوان

7.افزایش لینک های داخلی

در حال حاضر بسیاری از آژانس ها و کارگزارهای برتر SEO ، هنگامی که نیاز به افزایش سریع رتبه سایت برای مشتریان دارند ، به طور کلی از دو قائده پیروی میکنند ؛ که ساده ترین اهرم برای جذب مشتری است. اولین کار ، برچسب های عنوان و توضیحات متا ، و اما دومین کار افزایش پیوند ها یا لینک های داخلی سایت است.

تصور برخی این است که در لینک سازی داخلی تعداد مشخصی وجود دارد. افراد بر این باورند که حداقل میزان لینک داخلی 2 و حداکثر آن 6 می باشد. در حالیکه این یک تصور غلط بوده و تعداد مشخصی برای لینک های داخلی وجود ندارد. در واقع معیار اصلی رضایت کاربر است و قبل از ایجاد هر لینک داخلی این نکات را به خاطر داشته باشید که آیا کاربران به این لینک نیاز دارند یا نه و یا آیا این لینک با این مطلب و صفحه همخوانی دارد یا خیر.

بیشتر بخوانید : سئو داخلی چیست

8.به روزرسانی محتواهای قدیمی با استفاده از لینک های جدید

این مرحله ای است که مردم بارها و بارها از آن عبور میکنند. هنگامی که شما یک پست یا محتوای جدید در وبلاگ یا سایت منتشر می کنید ، بخشی از این محتوای جدید را منتشر کنید ، و به عقب برگردید و مطالب قدیمی خودتان را با آن پیوندهای جدید به روز کنید.

بنابراین شما به کلمه کلیدی که برای رتبه بندی به آن نیاز دارید نگاه میکنید و در صفحه جستجوی گوگل می روید و با ابزارهایی مانند Keyword Explorer آن را بررسی می کنید تا ببینید صفحات دیگر سایت شما برای آن کلمه کلیدی رتبه بندی می شوند یا خیر.حالا وقت آن است که لینک هایی را به محتوای جدید اضافه کنید. این صفحات متوجه می شوند وقتی شما این کار را انجام میدهید و بارها و بارها ، نرخ پرش را کاهش می دهند. بنابراین شما نه تنها صفحه قدیمی خود را با محتوای تازه و لینک های جدید به روز می کنید بلکه ارتباط جدیدی هم بین دو مقاله ایجاد میکنید.

تکنیک های سئو و بهینه سازی سایت در سال 2021 | حذف لینک سازی داخلی مضرر | وب جوان

9.حذف لینک های غیر ضروری

حذف لینک های غیرضروری از محتوا بسیار نکته مهمی است.آیا واقعا شما به همه لینک ها در صفحه خود نیاز دارید ؟ طبیعتا پاسخ منفی است.با حذف پیوند های غیرضروری ارزش لینک های دیگرتان را بالا میبرید و این لینک ها هستند که که سیگنالی برای رتبه بندی گوگل میفرستند.

این لینک ها درواقع اعتبار شما را زیاد خواهند کرد پس هنگام ایجاد آن ها سعی کنید اصولی پیش بروید.در سال های قبل خیلی از سایت ها بودند که از روش های غیراصولی برای ساخت لینک داخلی و بک لینک ها استفاده کردند ولی گوگل حساسیت نشان داد وآن هارا جریمه کرد.

گوگل تعداد لینک ها و اعتبار سایت و همچنین میزان ارتباط لینکی که ایجاد شده با مطالب را به دقت میسنجد.

بیشتر بخوانید : حذف لینک های مخرب سایت

10.سرمایه گذاری برروی محتواهای طولانی

شما نیاز به سرمایه گذاری روی محتوای طولانی مدت دارید. درحال حاضر منظور ما این نیست که طول محتوا یک عامل رتبه بندی است. بلکه محتواهای کوتاه هم می توانند رتبه خوبی داشته باشند. دلیل اینکه شما باید به محتوای طولانی روی بیاورید این است که به طور مداوم ، بارها و بارها ، وقتی این موضوع را مطالعه می کنید، محتوای طولانی مدت پیوندها و اشتراک های بیشتری را به دست می آورد.همچنین عموماً در نتایج جستجوی گوگل رتبه بالاتری را دارد. هیچ چیز خلاف محتوای کوتاه نیست. محتواهای کوتاه را دوست داشته باشید. اما محتواهای طولانی مدت عموماً از نظر پتانسیل رتبه بندی SEO به شما ارزش بیشتری می دهند.با تحقیقات به عمل آمده در سال 2012 بر روی 20000 انکر تکست نتیجه حاصله این بود که لینک های اول صفحات گوگل مقاله هایشان بیشتر از 2000 کلمه داشته اند.محتوای طولانی میزان ماندگاری مخاطب را هم در صفحه شما بالاتر میبرد و این یک امتیاز مثبت برای شما است.

بیشتر بخوانید : انکر تکست چیست ؟

11.از سرتیتر های بیشتری استفاده کنید

یازدهمین مورد از تکنیک های سئو ، استفاده از تگ های هدر است !

با توجه به مورد قبل یعنی استفاده از محتواهای طولانی شما باید از سرتیتر های بیشتری داخل متنتان استفاده کنید.دراینجا ما درمورد تگ های H2  و H3 صحبت میکنیم .

شما باید محتوا های خودتان را به وسیله برچسب های هدر به خوبی غنی از کلمات کلیدیشان کنید.طی تحقیقاتی که صورت گرفته نشان میدهد که هرچقدر تگ سرتیتر های بیشتری را داشته باشید بطور کلی رنک بهتری را کسب خواهید کرد .

سایت های که دارای 12-13 سرتیتر هستند دارای برترین قطعات از هر چیزی هستند که در جدیدترین مطالعه خود به آن توجه کرده اند. بنابراین مطمئن شوید که محتوای خود را با برچسب های هدر تجزیه می کنید. مقداری ارتباط متنی به آن بیافزایید. این یک راه عالی برای افزودن پتانسیل رتبه بندی به محتوای خودتان است.

این سر تیتر ها بسیار مهم هستند چرا که شما با این تگ ها علاوه بر اینکه سرتیتر ایجاد میکنید به ساختار سایتتان هم شکلی میدهید ؛ این سرتیتر ها اعتبار محتوا های شما هم محسوب میشوند.

12.از خوشه ها و دسته بندی های موضوعی استفاده کنید

به زبان ساده وعامیانه میتوان خوشه بندی موضوعی را (موضوعات مرتبط با هم در گروه های مشخص) اینگونه تعریف کرد.

سعی کنید فقط از یک بخش یا یک دسته بندی استفاده نکنید ؛ برای یک موضوع چند محتوا بنویسید و آن ها را بهم پیوند دهید ؛ وقتی این کار را به طور هوشمند مدیریت کنید میتوانید تعامل را افزایش بدهید چرا که کاربران به دنبال مقالات جدید هستند. میتوانید لینک های داخلی مرتبط هم اضافه کنید تا نتیجه شگفت انگیز آن را به مراتب مشاهده کنید.

شما برای این که از این روش استفاده کنید باید یک موضوع کلی داشته باشید.خوشه بندی موضوعی کارش دسته بندی محتواهاست تا به هنگام پیدا کردن آن ها توسط موتورهای جستجوگر کار راحت تری را داشته باشند.

وقتی تعداد دسته بندی های شما بالاتر برود گوگل تشخیص میدهد که که سایت شما نیاز کاربرانش را برطرف کرده وبه سایت شما امتیاز های مثبتی میدهد.این افزایش امتیاز سایت کاربرانتان را برای شما نگه میدارد و دیگر آن ها به سمت سایت های دیگر نمیروند.

بیشتر بخوانید : انواع سئو | روش های بهینه سازی سایت

13.محتوایتان را از برگه خارج کنید

در نهایت ، محتوای خود را از برگه ها خارج کنید. اگر محتوایی دارید که به صورت کامل نمایان نیست و حتما برای آشکار سازی محتوایش باید بر رویش کلیک شود آن را از برگه خارج کنید و به بدنه اصلی بیاورید . با این کار افراد مجبور به کلیک نیستند و به طور کلی عملکرد بهتری نسبت به محتوایی که در برگه پنهان بود خواهید داشت. گوگل در کل بین محتواهای داخل یا خارج برگه تبعیضی قائل نمیشود ولی وقتی محتوا از برگه خارج شود عموما مردم با آن بیشتر درگیر میشوند و این سیگنال هایی است که به کسب رتبه بهتر صفحات سایت کمک میکند .

تکنیک های سئو و بهینه سازی سایت در سال 2021 | هسنه حیاتی وب یا Core Web Vital | وب جوان

14.هسته حیاتی وب ( Core Web Vital )

هسته حیاتی وب جزو سیگنال هایی است که به زودی به یک فاکتور رتبه بندی تبدیل خواهد شد ؛   به طور کلی ، ما در مورد سرعت سایت و ارائه تجربه عالی صفحه صحبت می کنیم. اکنون برخی از این موارد بسیار فنی هستند و گوگل ابزارهایی مانند Lighthouse را در اختیار شما قرار داده است تا به شما در کشف آنها کمک کند.

نکته ای که اهمیت دارد  ، این است که اگر از وردپرس استفاده می کنید ، به شدت توصیه می شود از Cloudflare استفاده کنید ، به ویژه APO آنها برای وردپرس. این یک راه عالی برای سرعت بخشیدن به وب سایت وردپرس شما و کمک به شما برای کسب امتیاز بهتر در برخی از این هسته های حیاتی است. هزینه آن بسیار کم است ، پیاده سازی آن آسان است و راهی عالی برای

افزایش سرعت وب سایت وردپرسی شما است.

بطور کلی هسته حیاتی وب یا Core Web Vitals مجموعه ای از عوامل است که گوگل از این عوامل برای ارزیابی قسمتی از تجربه کاربری صفحات وب سایت ها استفاده میکند.نکته قابل ذکر این است که این فاکتور به تنهایی به سایت شما امتیاز نمیدهد بلکه در کنار دیگر عوامل است که سایت شما را وارسی میکند.

بیشتر بدانید : طراحی سایت وردپرس

تکنیک های سئو و بهینه سازی سایت در سال 2021 | سایت مپ و نقشه راه وب سایت | وب جوان

15.محدود کردن نقشه سایت به 10000 یو آر ال

نقشه های سایت شما مجاز به داشتن 50000 URL هستند. این همیشه در هر مسابقه سئو یک سوال است. چند URL در هر نقشه برای سایت مجاز است؟ اگر سایت بزرگی دارید و مشکلات نمایه سازی دارید ، این نکته برای شما مهم است و نقشه های سایت خود را به 10000 URL محدود کنید. لازم نیست از همه ظرفیت یعنی 50000 یو آر ال استفاده کنید.(نقشه سایت درواقع راهنمای جامعی است برای موتورهای جستجوگر و هر زمان شما مطلب جدیدی منتشر کنید آدرس محتوایتان در پوشه ای در قسمتی از سایتتان ذخیره میشود.)

ما شواهدی داریم که با استفاده از نقشه های سایت کوچکتر ، و فشرده سازی آنها در یک مجموعه URL محدود می تواند در واقع قابلیت خزیدن آنها را بهبود بخشد. این شبیه به این است که گوگل ممکن است آنها را به نحوی اولویت بندی کند. به نظر می رسد داده ها از آن پشتیبانی می کنند. همچنین اطلاعات بیشتری را از Google Search Console دریافت می کنید. می توانید ببینید چه چیزی نمایه می شود و چه چیزی نیست.

تکنیک های سئو و بهینه سازی سایت در سال 2021 | سایت مپ و نقشه راه وب سایت | وب جوان

16.از نقشه سایت های فعال و پویا بهره ببرید

پیرو نکته قبل اگر شما مجموعه بزرگی از آدرس های اینترنتی دارید که می خواهید Google در آنها بخزد ، باید از نقشه سایت های پویا استفاده کنید . شاید نقشه خود را به آدرس های مختلفی محدود کنید ولی گوگل همه آن ها را میخزد و پیدا میکند . شما باید آدرس هایی که اولویت دارند را و دوست دارید گوگل آن ها را کشف کند قرار دهید. نقشه سایتتان را کوچک و قرص نگه دارید و به گوگل اطلاع دهید که همان چیزی هستید که می خواهبد به آن توجه کنند.

بیشتر بخوانید : الگوریتم های گوگل

17.کسب لینک های منفعل

منظور از لینک های غیر فعال ایجاد محتوایی است که به طور منفعلانه پیوندها یا لینک هایی را به دست می آورد چرا که کاربران آن را در SERPs کشف می کنند.

این بدان معناست که مجبور نیستید با مردم ارتباط برقرار کنید. این یعنی که وقتی مخاطبان اعم از روزنامه نگاران ، وبلاگ داران ، وب مستران ، وقتی آن لینک ها را پیدا می کنند طبیعتاً می خواهند به آن پیوند دهند. این کار را با ایجاد انواع محتواهایی که روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان و سازندگان وب به دنبال آن هستند انجام می دهید. وقتی چنین محتوایی را ایجاد می کنید ، به طور کلی پیوندهای زیادی به دست می آورید زیرا مردم آن را پیدا می کنند. پیوندسازی غیرفعال یکی از پایدارترین روش ها برای به دست آوردن لینک در طول زمان است.

18.قطعی لینک سطح صفحه

هنگامی که مجبور به انجام ارتباطات گسترده هستید ، می خواهید به صفحاتی که به احتمال زیاد به شما پیوند دارند ، دسترسی پیدا کنید. اما اکنون مدتهاست که می دانیم یکی از نکات برتر SEO برای ایجاد لینک ، پیدا کردن وب سایت هایی است که به رقبای شما پیوند دادند اما به شما پیوند ندادند.

بیایید این موضوع را کمی دقیق تر کنیم و صفحات وبی را پیدا کنیم که حداقل به دو رقیب ما پیوند دادند اما به ما مربوط نمی شوند. این بدان معناست که آنها به طور کلی یک صفحه منبع هستند ، اگر چه به چند رقیب پیوند می دهند اما به ما ارتباطی ندارند و اگر از آنها بخواهم به احتمال زیاد به ما هم  پیوند می دهند. یکی از ابزار های عالی که درسایت Moz، وجود دارد که پیوند سطح صفحه را قطع می کند  Link Explorer است . این بهترین ابزار برای این کار خاص در صنعت SEO است.

بیشتر بخوانید : اصول سئو چیست ؟

بیشتر بخوانید : ابزارهای سئو و بهینه سازی سایت

تکنیک های سئو و بهینه سازی سایت در سال 2021 | آخرین کلیک در گوگل | وب جوان

19.آخرین کلیک باشید

منظور از این عبارت رضایت کاربران شماست. وقتی می خواهید اولین کلیک را که افراد کلیک می کنند دریافت کنید ، اما همچنین می خواهید آخرین کلیک کابران هم باشید. این بدان معناست ، آنچه را که بدنبال آن هستند پیدا کردند. رضایت کاربر رتبه سیگنال شماره یک است. هدف شما از همه اینها جلب رضایت کاربر است ، و آنچه را که او جستجو می کند به او می دهید.

این جادوی سئو است. آنها به دنبال چیزی هستند که شما آن را دقیقاً در لحظه ای که آن را جستجو می کنند به آنها تحویل می دهید. هنگامی که می توانید آخرین کلیک باشید ، تقریباً تضمین می شود که در رتبه بندی قرار بگیرید و ترافیکی را که شایسته آن هستید به دست آورید.

20.تمرکز بر روی کاربر و قصد او از جستجویش

در حالی که این نکته به سختی یک روند یا یک مفهوم جدید است ، اما هر سال تمرکز مجدد مهم است زیرا قصد و رفتار جستجوگر در حال تغییر است. به خصوص پس از سال 2020 که خیلی سریع تغییر کرد.

در اصل ، گوگل (و دیگر موتورهای جستجوگر) جایی است که افراد می توانند به سوالی پاسخ دهند یا در مورد چیزی بیشتر بدانند. هنگامی که ما ماهیت علت جستجو و درک مطالب را که افراد به آنها پاسخ می دهند را درک کنیم ، کسب و کار ما از آن سود می برد.

این بدان معناست که متخصصان SEO باید از بهترین شیوه های سنتی که ارزش کمتری دارند بعلت قوی شدن الگوریتم ها دور شوند (به عنوان مثال ، تلاش برای نوشتن توضیحات متا برای تک تک افراد و یا  صفحه ها) و بیشتر بر درک بهتر آنچه در SERPs یا همان هدف جستجوگر اتفاق می افتد تمرکز کنند .

توجه بیشتر به نتایج جستجو به متخصصان SEO کمک می کند تا محتوای رقابتی را به شیوه ای که جستجوگران تمایل به استفاده از آن دارند ، ایجاد کنند. متخصصان SEO که در سال 2021 موفق خواهند شد کسانی هستند که واقعاً می توانند نحوه برآوردن نیازهای جستجوگران را درک کنند .

تکنیک های سئو و بهینه سازی سایت در سال 2021 | سئو موبایل | وب جوان

21.سئو موبایل

بیست و یکمین مورد از تکنیک های سئو و بهینه سازی سایت ، سئو موبایل است.

به این فکر کنید که کاربران شما هنگام دسترسی به محتوای شما و تلاش برای یافتن پاسخ در دستگاه های تلفن همراه خود ، چه نوع تجربه ای را پشت سر خواهند گزاشت ؟

یکی از دلایلی که در سال 2021 باید به سئوی موبایل بها داد تجربه کاربری تلفن همراه (UX)

است . بهترین کاری که می توانید در رابطه با UX تلفن همراه انجام دهید این است که ابتدا به کاربر فکر کنید. سادگی در طراحی شما کلید اصلی است. همچنین ، مطمئن شوید که محتوا و عناصر وب سایت را بر اساس کاربر خود شخصی سازی می کنید. گوگل اساساً سایت دسکتاپ شما را نادیده می گیرد. سایت موبایل شما رتبه شما را تعیین می کند .

بنابراین اگر تمرکز خود را بر روی برآورده کردن حداقل الزامات اولیه برای در نظر گرفتن موبایل قرار داده اید ، سال 2021 سالی است که تمرکز خود را بر بهبود این تجربه برای کاربران متمرکز می کنید.خوب است که تجربه متفاوتی بین دسکتاپ و موبایل داشته باشید ، اما مهم است بدانید که گوگل دیگر تجربه های دسکتاپ و موبایل شما را به صورت متفاوتی رتبه بندی نمی کند. اگر هنوز یک سایت تلفن همراه جداگانه دارید ، ممکن است زمان آن باشد که به جای آن به مهاجرت به یک سایت واکنش گرا در موبایل تجدید نظر کنید.

بسیار عالی ، این 21 نکته راهنمای نسبتا جامعی از نقشه راه شما برای سال 2021 است. امیدوارم از این مقاله وب جوان لذت برده باشید.

سوالات پر تکرار درباره تکنیک های سئو

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در وب جوان


دسته بندی


آخرین مطالب وب جوان


برچسب ها