روش های ایجاد صفحات فرود عالی برای تبلیغات اینستاگرام

روش های ایجاد صفحات فرود عالی برای تبلیغات اینستاگرام

روش های ایجاد صفحات فرود عالی برای تبلیغات اینستاگرام

شما تلاش زیادی برای ایجاد صفحات فرود اینستاگرام و تبلیغات عالی در اینستاگرام از قبیل: انتخاب قالب، انتخاب تصاویر خود، نوشتن یک عنوان فوق‌العاده و افزودن یک فراخوان قانع‌کننده برای اقدام و … انجام داده‌اید. حالا شما فقط باید بنشینید و منتظر بمانید تا مشتریان شما بقیه کارها را انجام دهند، درست است؟

به‌دست‌آوردن کلیک تنها نیمی از راه است. بازدیدکننده شما هنوز از پیشنهاد شما استقبال نکرده است حالا می‌خواهد خرید باشد یا بارگیری برنامه، فرقی نمی‌کند.

داشتن یک صفحه فرود عالی در اینستاگرام در طرف دیگر آن تبلیغ، کلید تبدیل کلیک‌ها به تبدیل است.

8 عنصر اصلی صفحه فرود اینستاگرام با قابلیت تبدیل بالا

1.صفحات فرود اینستاگرام را قابل اسکن کنید

در این عصر دیجیتال که کمی هم بیش فعال است، محدوده توجه تنها حدود هشت ثانیه است. اگر معنای خود را به‌سرعت منتقل نکنید، مخاطب خود را به الگوی رفتاری رقص آرمی هامر از دست خواهید داد. برای انجام این کار، باید متن موجود در صفحه فرود اینستاگرام خود را به‌آسانی حذف کرده و درک کنید. مشتری خود را مجبور به جستجوی معنی نکنید، این کار باید واضح و سرراست باشد.

قطعات کوتاه متن را در پاراگراف‌های طولانی انتخاب کنید. اگر می‌توانید از اینفوگرافیک یا آمار برای انتقال مؤثرتر یک نقطه استفاده کنید، این کار را انجام دهید، در اینجا نکات بیشتری برای نوشتن نسخه فشرده و متقاعدکننده وجود دارد.

بیشتر بخوانید : 10 روش دستیابی به اهداف رسانه های اجتماعی

2.تمرکز خود را حفظ کنید

صفحه فرود شما نسخه دیگری از صفحه اصلی شما نیست. شما می‌خواهید یک کار را به‌خوبی انجام دهید، بنابراین چشم خود را بر روی هدفتان نگه دارید.

همه چیز در صفحه فرود اینستاگرام شما باید بازدیدکننده را به سمت دعوت به اقدام CTA (دکمه فراخوان عبارتی است که مخاطب پس از خواندن آن تشویق به انجام کاری می‌شود) هدایت کند. در نگاه اول می‌توان به‌راحتی متوجه شد که صفحه اصلی چه نقطه‌ای دارد و هنگامی که شخص در آنجا قرار دارد چه اقدامی باید انجام دهد.

مطمئن شوید CTA شما برجسته است و برای ایجاد آن کمی فکر کنید. مشتریان را با سایر لینک‌ها یا گزینه‌هایی که ممکن است آنها را از کار موردنظر دور کند، منحرف نکنید.

اگر نیاز دارید یا می‌خواهید محتوای بیشتری به صفحه فرود خود اضافه کنید، مانند توصیفات یا جزئیات ویژگی، مهم‌ترین متن را در بالای صفحه نگه دارید.

به موارد ضروری پایبند باشید و از افزودن فیلدهای زیاد برای نرخ تبدیل بالاتر خودداری کنید. بازدیدکنندگانی که از اینستاگرام می‌آیند از طریق تلفن همراه خواهند بود که برای پرکردن فرم‌های طولانی ایده‌آل نیست.

صفحات فرود اینستاگرام را بهینه سازی کنید | وب جوان

3.اثبات اجتماعی را نشان دهید

اثبات اجتماعی برای تصمیم‌گیری مهم است زیرا به‌طورکلی، اگر بسیاری از مردم چیزی را دوست دارند، احتمالاً خوب است. اثبات اجتماعی می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد:

– یک توصیف درخشان از یک اثرگذاری مهم

– لوگوهای شرکت‌هایی که از خدمات شما استفاده می‌کنند

– رتبه‌بندی کاربران

– تعداد کاربران، بارگیری‌ها یا مشترکین

– وقتی صحبت از توصیفات می‌شود، جزئیات خاص را از افراد واقعی درباره دلیل خاص بودن محصول یا خدمات خود به اشتراک بگذارید. این امر اعتبار شما را افزایش می‌دهد و مشتریان بالقوه را از ارزش محصول شما مطمئن می‌کند.

به‌خاطر داشته باشید ازآنجاکه فضای محدودی در صفحه فرود خود دارید، سعی کنید بهترین نمونه‌هایی را که پیشنهاد شما را تقویت می‌کند انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید : تولید محتوا در اینستاگرام

4.ارزش را مشخص کنید

آنقدر در متقاعد کردن مخاطبان خود تاخیر نکنید که فراموش کنید آنها را متقاعد کنید .ارزش پیشنهاد خود را اعلام کنید. اغلب، تبلیغات اینستاگرام فقط کاراکترهای کافی را برای اشاره به پیشنهاد ارائه می دهند. در صفحه فرود خود، این فرصت را دارید که از آن استفاده کنید. چرا مشتری شما باید در حال حاضر اقدامی انجام دهد؟ چرا آنها باید شما را به جای رقیبی انتخاب کنند؟ چه چیزی این فرصت را خاص می‌کند؟

هنگام توضیح ارزش پیشنهاد خود، مثال‌های خاصی ارائه دهید. نگویید که محصول یا خدمات شما “بهترین” یا “بهتر از رقبا” است. اظهارات مبهم و مبالغه‌آمیز امتحان خود را قبلاً پس داده‌اند و فراموش‌شدنی هستند.

اگر مشتریان را مجبور به جستجوی جزئیات موردنظر خودتان کنید، خطر ازدست‌دادن علاقه آنها را خواهید داشت (به یاد داشته باشید: ما محدوده توجه کوتاهی داریم!). در عوض، سعی کنید مواردی را که شما را از نظر رقبا متمایز می‌کند، به اشتراک بگذارید.

5.تطبیق پیام‌ها کلید شما است

تطبیق پیام دقیقاً همان چیزی است که به نظر می‌رسد: اطمینان حاصل کنید که پیام‌های شما (در این مورد، در تبلیغات اینستاگرام و صفحه فرود شما) کاملاً تر شده‌اند.

این یک کار بصری به نظر می‌رسد، اما اغلب با کلیک بر روی آگهی، شما را به صفحه فرود اینستاگرام با موضوعی کاملاً متفاوت می‌برد. یا این که پیام‌ها کمی متفاوت هستند، زیرا دلیل آن این است که در ابتدا روی تبلیغ کلیک کرده‌اید. اگر تابلویی دیدید که می‌گوید: «بستنی رایگان!» در خارج از یک بستنی‌فروشی و سپس داخل آن متوجه شدید که بستنی فقط با 20 دلار خرید رایگان است، شما به‌درستی عصبانی می‌شوید.

این نوع طعمه و سوئیچ برای مشتریان گیج‌کننده و ناامیدکننده است. اگر یک برنامه رایگان را تبلیغ می‌کنید، اما شخصی را در مورد نسخه پولی به صفحه فرود هدایت می‌کنید، او نمی‌خواهد به کار خود ادامه دهد و از کار شما دلسرد خواهد شد.

تکرار دقیق کلمه کپی آگهی شما در صفحه فرود اغلب ایده خوبی است، زیرا ثابت می‌کند که مشتری در مکان مناسب قرار دارد. HelloFresh ، یک سرویس برنامه‌ریزی غذا، این کار را در صفحه فرود خود به‌خوبی انجام می‌دهد. تبلیغات اینستاگرام وعده پیشنهاد ویژه سه صفحه رایگان را می‌دهد. همین پیشنهاد در بالای صفحه فرود منعکس می‌شود و به قول خود عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید : دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتالی چیست ؟

ایجاد صفحه فرود اینستاگرام برای تبلیغات اینستاگرامی | وب جوان

6.یک تجربه بصری یکپارچه ایجاد کنید

شاید شنیده باشید که 60 درصد از مارک‌های برتر اینستاگرام برای هر پست از فیلتر یکسانی استفاده می‌کنند. به این دلیل است که هماهنگی بصری برای هویت نام تجاری شما و ایجاد یک تجربه مرور دلپذیر مهم است.

ظاهر صفحه فرود شما باید با تبلیغات اینستاگرام و وب‌سایت شما هماهنگ باشد. از تصاویر و فونت‌های مشابه عکس‌های تبلیغات خود استفاده کنید. این نوع تداوم احتمال خرید را افزایش می‌دهد.

اگر تابه‌حال در بوتیک دوست‌داشتنی با اتاق‌های تعویض وحشتناک بوده‌اید، می‌دانید که این انتقال تکان‌دهنده چقدر می‌تواند بر تجربه شما تأثیر بگذارد. اجازه ندهید صفحه فرود شما اتاق تغییر ناخوشایند برند شما باشد!

7.از صفحات فرود مختلف برای تبلیغات مختلف استفاده کنید

اکنون که می‌دانید تطبیق پیام و تصاویری ثابت برای صفحات فرود موفق چقدر مهم است، می‌توانید بفهمید که چرا باید صفحه فرود اینستاگرام خود را برای هر آگهی به‌روز کنید. به‌سادگی می‌توانید متن صفحه فرود را به‌روز کنید تا عنوان آگهی اینستاگرام خود را آینه کرده یا تصویر را برای مطابقت با تبلیغ جایگزین کنید.

به‌عنوان‌مثال ، Skillshare تبلیغات اینستاگرام را ایجاد کرد که هر یک از دوره های مختلف آنها را نشان می‌دهد. تبلیغاتی که طراح لوگو تایپ Jessica Hische را در بر می گیرد و از مشتریان دعوت می‌کند تا در Skillshare ثبت نام کنند به صفحه فرود می آید که دوره جسیکا را نشان می‌دهد.

بیشتر ببینید : قیمت تبلیغات در اینستاگرام

8.برای بهبود آزمایش کنید

همان‌طور که همیشه باید تبلیغات اینستاگرام خود را آزمایش کنید، باید نحوه عملکرد عناصر مختلف در صفحات فرود خود را نیز آزمایش کنید. A/B دو نسخه از صفحه فرود را با تبلیغ مشابه آزمایش کنید، یا صفحات فرود خود را به طور منظم تغییر دهید و ببینید بهترین عملکرد را دارد.

CTA های مختلف را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی منجر به تبدیل بیشتر می‌شود. آزمایش با گنجاندن تصاویر مختلف یا تنظیم مجدد عناصر در صفحه فرود خود را انجام دهید. ببینید کدام گواهینامه تأثیرگذار بیشترین تأثیر را دارد.

مانند هر آزمایش دیگری، این نوع آزمایش‌ها به شما کمک می‌کند استراتژی خود را اصلاح‌کرده و مشتریان خود را بشناسید. شما درک بهتری از اینکه مخاطبان شما چه هستند و از شما به دنبال چه چیزی هستند به دست خواهید آورد.

بیشتر بخوانید : استراتژی تبلیغات دیجیتال و نحوه تدوین آن

ابزارهای ساخت صفحه فرود در اینستاگرام | وب جوان

ابزارهای صفحه فرود اینستاگرام

Unbounce

همه چیزهایی را که برای ساخت و آزمایش صفحات فرود اینستاگرام برای به حداکثر رساندن تبدیل نیاز دارید، ارائه می‌دهد. با انتخاب گسترده‌ای از الگوهای قابل تنظیم، می‌توانید یک صفحه فرود ایجاد کنید که متناسب با هر کمپین تبلیغاتی باشد. نکته قابل توجه ویژگی Layout Assistant آنهاست که به‌راحتی می‌توانید ببینید چگونه صفحه فرود شما برای کاربر اینستاگرام در حال مرور در تلفن همراه ظاهر می‌شود.

Lander

به شما امکان می‌دهد صفحات فرود اینستاگرام زیبا طراحی کنید، بدون نیاز به کدنویسی. بیش از 100 قالب صفحه فرود را می‌توان سفارشی کرد تا به شما در تبدیل کلیک‌های تبلیغاتی به تبدیل کمک کند. همچنین می‌توانید صفحات فرود ایجاد شده را کپی و ویرایش کنید، بنابراین می‌توانید آنها را تغییر دهید تا با نسخه‌های مختلف تبلیغات خود هماهنگ شوند.

Instapage

ادعا می‌کند که می‌تواند نرخ تبدیل شما را از 3 درصد (به طور متوسط) به 22 درصد برساند.

با استفاده از این ابزارها، می‌توانید صفحات فرود را که کلیک تبلیغات را به تأثیرات ملموس تبدیل می‌کند، شروع کنید و استراتژی اینستاگرام خود را به سطح بعدی برسانید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در وب جوان


دسته بندی


آخرین مطالب وب جوان


برچسب ها